نیاز به استفاده از فناوری‌های نوین و ایده پردازی، یکی از چالش‌های شرکت‌های برگزارکننده رویداد است. آژانس تبلیغاتی DMN نیز به عنوان یکی از مجموعه‌های خلاق و نوآور در زمینه برگزاری رویداد های بازاریابی مستقیم با این چالش روبرو بوده است. به منظور مدیریت این چالش، DMN تصمیم گرفت  در رویداد رونمایی از گوشی هوآوی P10  از فناوری واقعیت افزوده استفاده نماید. از جمله اهداف این شرکت استفاده از فناوریهای روز در هر رویداد است که واقعیت افزوده این امر را میسر کرده است. 

با توجه به بکارگیری لنز لایکا در دوربین این گوشی، DMN بهترین روش  معرفی را نمایش ویژگی خاص آن از طریق برگزاری یک نمایشگاه عکاسی دانست. در نتیجه هوآوی P10 به مدت دو هفته در اختیار آقای محمود کلاری قرار گرفت. جناب کلاری که مدیر فیلمبرداری اثرهای مطرحی از جمله “جدایی نادر از سیمین” بوده‌اند  به عکاسی با این گوشی در نقاط مختلف شهر پرداختند. سپس از عکس‌های گرفته شده یک نمایشگاه برگزار شد. با همکاری اپار، فناوری واقعیت افزوده در این نمایشگاه مورد استفاده قرار گرفت. تلفیق این فناوری با رویداد موجب شد قابلیت‌های عکاسی و فیلمبرداری دوربین این گوشی به شیوه تاثیرگذارتری نمایش داده شوند. 

واقعیت افزوده چگونه در این رویداد مورد استفاده قرار گرفت؟

واقعیت افزوده در نقاط تماس مختلفی از این رویداد مورد استفاده قرار گرفت. قبل از رویداد کارت‌های VIP به بازدیدکنندگان ارائه شد. با گرفتن دوربین دستگاه‌های موبایل به سمت این کارت‌ها، ویدئوی خوشامدگویی آقای کلاری پخش میشد. با ورود کاربرها به داخل گالری و گرفتن دوربین دستگاه‌های خود به سمت عکس های چاپ و نصب شده، ویدئوی پشت صحنه عکاسی‌های انجام شده  پخش میشد. در یکی دیگر از نقاط داخل گالری نیز، یک پوستر از گوشی P10 نصب شده بود. با گرفتن دوربین گوشی به سمت این پوستر، اطلاعات فنی کاملی از دو مدل این گوشی در قالب متن نمایش داده می شد.

استفاده از فناوری واقعیت افزوده به عنوان یک فعالیت هیجان‌انگیز در این رویداد،تعامل با شرکت‌کنندگان را افزایش داد. این تعامل، انتقال مفاهیم برند و قابلیت‌های محصول را تسهیل کرده و اثرگذاری بیشتری را به دنبال داشت.